Transfer Hizmetleri

Yurt içi veya yurt dışı bir seyahate çıkıldığında birçok zorluk ile karşılaşılmaktadır. Bu zorluklardan biri de transfer sorunları olmaktadır. Çünkü, bir ülkenin ya da bir şehrin bir yerinden diğer bir yerine kadar gidilmesi süreci özellikle ilk kez gidilen bir yer ise karmaşık olabilmektedir.

Bunun temel sebebi yeni bir yere gidildiğinde ne tarafa doğru gidilmesi gerektiğinin bilinmiyor olmasıdır. Özellikle yurtdışı seyahatlerinde o ülkenin ya da şehrin biletlerinin nereden alınabildiği, gideceğiniz veya kalacağınız yerlerin tam olarak nerelerde olduğu, gitmeniz gereken yere metro ile mi otobüs ile mi yoksa başka alternatifler ile mi daha hızlı ulaşırsınız gibi bilgilerin bilinmiyor olmasıdır.

Avantaj Turizm olarak siz değerli müşterilerimizi transfer hizmetlerimiz sayesinde bu zahmetten kurtarıyoruz. Herhangi bir ülkedeki herhangi bir şehre gitseniz bile biz Avantaj Turizm olarak yanınızda duruyor tüm transfer süreçlerinizi tek elden takip ediyoruz.

Siz değerli müşterilerimiz hiç bilmediği bir yerde bile olsa Avantaj Turizm olarak yardımcı oluyor, elimizden geldiğince transfer işlemlerinizin hepsini hallediyoruz.

Ancak, Avantaj Turizm olarak sunduğumuz transfer hizmetinin diğer hizmetlerden farklı olduğunu belirtmek isteriz. Biz Avantaj Turizm olarak “aracınız şurada binebilirsiniz” gibi bir hizmet sunmuyoruz. Biz sizin uçak biletinizi kontrol ediyor, nereye gideceğinizi takip ediyor, kaçta varmanız gereken yerde olmanız gerektiğini hesaplıyor, herhangi bir aksaklık ya da herhangi bir erken iniş durumuna hazırlıklı olarak planlamalarımız yapıyoruz.

Ayrıca, transfer hizmeti verirken sizi uçağınızdan inip havaalanının içine girdiğinizde anda çıkış kapısının orada elimizde adınızın ya da birden fazla kişiyseniz adlarınızın yazılı olduğu pankartla bekliyor, aracımıza kadar eşlik ediyor, eşyalarınızı araca yerleştiriyoruz. Daha sonrasında hızlı bir şekilde otelinize ya da varmanız gereken yer neresiyse oraya kadar ulaştırıyoruz.

Eğer yanınızda özel biri varsa sizin için ufak sürprizler hazırlıyor, tatilinizin veya seyahatinizin en iyi şekilde ve en unutulmaz şekilde gerçekleşmesi için çaba gösteriyoruz. Bu açıdan bakıldığında da Avantaj Turizm’in verdiği transfer hizmetlerinin diğerlerinden çok daha farklı olduğuna inanıyoruz.

Ve diyoruz ki; Avantaj Turizm bir şirket değil bir yol arkadaşıdır.